ingen rubrik ,

hejsan !
idag så vare skola. Först kom dt ngn tant från banverket och berättade om tåg och blabla.
sen så åkte vi till biblioteket och lånade böcker. Jag lånade typ Hata Romeo & Inne/Ute
venneh om jag kommer läsa dom men xp
Sen sista timmen hade vi lite vad som helst, satt och pratade med elin & emma hela timmen ändå x)
Efter skolan så var jag md emma, vi gjorde inget alls!
Men nu har hon gått hem och jag ska snart äta.
Kanske skriver ngt mer sen (:

hugs and kisses / vendeluuus ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella♥

SV: Visst kan jag hjälpa dig med din design. adda min msn: [email protected] Så kontaktar jag sig när jag har tid, och är vid rätt data. Kram.

2010-02-08 @ 18:35:50
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0