kommentera ? (:

hejsan !

idag så var det en liten otursdag för mej x)
först i syslöjden så skulle jag kopiera ett mönster och så funkade ju inte kopieringsmaskinen så frågade en lärare som stog och fipplade i en halvtimme tills lektionen var slut. Så det blev ju inget. Och sen när jag skulle gå av bussen så fick jag gå av precis i en meters snöhög, så hade snö upp till knäna ?! och sen kom lilja och frida i en bil och gapflabba x) Och min bror var ute med våran hund och så såg han ngt svart som han trodde var en bajspåse och så skulle han ta och kasta iväg den men när han hade kastat märkte han att det var en död kråka ;s

men efter skolan var jag md elin & emma.
vi gjorde väl inget speciellt, såg på andra avenyn. sen var det träning. jätte kul faktiskt (:

men nu måste jag skriva läxan ,

hugs and kisses / vendeluuus (L)

Kommentarer
Postat av: emma larsson

hahahahah, en kråka ! :)

2010-02-04 @ 21:01:44
Postat av: vendeluuus

hahaha, jag vet x)

2010-02-05 @ 07:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0