torsdag (:

idag så var det en vanlig dag.
engelska , svenska och universum.
universum är faktiskt lite intressant,
har fått reda på att om typ sex miljarder år så kommer
solen svälla och suga in alla planeter in i sej och sen så blir
den som en jätte liten planet som kommer kallas den vita dvärgen eller ngt ;p
& att det finns hundra miljarder stjärnor bara i Vintergatan ;o
och att eftersom dt aldrig blåser på månen så kommer alla fotspår vara där föralltid 8)

när jag kom hem så gjorde jag massa tråkiga saker >_<
var tvungen att städa åxå :o
men imorgon har tillie kalas och vi ska sova där & sen på lördag ska jag ha släkt-kalas och annie ska sova här :D ♥

/hugs and kisses vendeluuus

Kommentarer
Postat av: Kajsa

asså hur många olika bloggar har inte du elle? igår kollade jag en som du hade på blggplatsen.se också så har du den här och en förut som hettte vendelaehn mm. kram

2010-02-21 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0